Pages

Tuesday, November 16, 2010

Armastus ja sõnakõlksud

Tere!

Täna räägime armastusest.
Mul on miljon krooni. Ma annan selle kõik oma kallimale, sest et ma teda nii väga armastan ja ma tunnen, et teeksin tema heaks kõike. Lihtne.
Miks ma armastan, kedagi, kes tahab minu raha?
Minu armastatu ütleb, et tegelikult on hoopis nii, et minu rahagi armastab minu kallimat - ka neil on omavahel see vastupandamatu külgetõmme.
Olen armukade oma raha peale, sest tal on minu armastatuga suhe.
Ükspäev mängisin kogu oma vara kasiinos maha, testimiseks. " Kui minu raha sind nii väga armastab, tuleb ta sinu juurde tagasi. Saategi teada, kas teil oli see tõeline armastus" seletasin hiljem.


Ma tean, et teil enamusel on kodus armastus, mis ei hooli rahast...rikkuses ja vaesuses, nii sai kord üksteisele tõotatud. Ometi vajab sokk pesemist ja jalg raseerimist. Teie armastatu keha vajab raha.
Kas teie armastate oma kallima keha või hinge?
(Mõlemat, ütlete niikuinii)
...aaga kui te teda alguses kohtasite kas ta võttis teid hingetuks?
(Alguses võttis hingetuks hiljem sõi hinge seest... )
Kui ta ära sureb, siis te armastate teda ikka ju edasi?! Okei siis:
Kas nii on võimalik, et te armute minusse peale seda kui ma olen surnud? Minu hinge?