Pages

Tuesday, November 16, 2010

Miks on asjadel nii palju tähendusi?

Ülemõtlemine.
: lihtsatele asjadele ja lavalistele väljendusvõimalustele poogitakse külge järjest enam tähendusi.
...Oma sõpra ei saa laval kasutada, sest siis muutub teos autobiograafiliseks, kui mul oleks mõni paksem inimene laval pikitakse mingi uus noot (võrdlused? kapitalism?), mida ma tegelt ei olnud planeerinud, ilus ei saa olla, sest see ei ole intellektuaalne, kole ei saa olla, sest see on liiga kontseptualism, tulla nii nagu olen ei saa, sest siis ei ole see etendus (nii oskan ma ka olla ja teha, miks ma teatrisse ronin), lava kardinad ei sobi, sest siis oleks see ju teater, ilma kardinateta ei saa, sest siis on etendus liiga lo-fi jne jne.
Lihtsad asjad: taldrik on taldrik ja vaas on lillede jaoks, ei midagi enamat. Minna, olla, teha, mitte üle mõelda, mitte üle tarbida - võtta seda, mis on ja öelda seda, mis mõttes - mitte edastada infot läbi 7 erineva lüli: triipkoodiks siis morseks, siis kehakeelest vaalade keelde ja lõpuks peeretad hiina keeles ette.